Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у вересні 2016 року

За вересень 2016 р. на урядову «гарячу лінію» прийнято 152 915 звернень, що на 18 % більше порівняно з серпнем ц. р., у тому числі 3 328 електронних. На 96 232 звернення (62,9 % від отриманих), що не потребували розгляду органами влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення законодавства та необхідну довідкову інформацію. Решту звернень після їх попереднього опрацювання надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів відповідно до компетенції.

У зв’язку із запровадженням скороченого телефонного номера урядової «гарячої лінії» – 1545, Центром здійснюється комплекс організаційно-технічних та інформаційних заходів для забезпечення якнайбільшого поширення серед населення єдиного чотиризначного номера, що має сприяти  подальшому покращенню сервісу.

Як свідчить аналіз, найбільш актуальні питання, які турбували людей, залишалися у сферах соціального захисту населення, у тому числі щодо житлових субсидій, житлово-комунального господарства, тарифної політики, діяльності органів влади.

Уважного розгляду і реагування органів влади потребують, зокрема, скарги, клопотання і пропозиції підприємців щодо умов ведення бізнесу, забезпечення стабільності та підвищення його конкурентоспроможності.

Із числа зареєстрованих звернень – 56 683 (37,1 %) надіслано органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів за належністю. Питання, що найбільше турбують заявників, стосуються: соціального захисту населення – 22 046 (38,9 %), комунального господарства – 7 642 (13,5 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 5 205 (9,2 %), пенсійного забезпечення – 2 038 (3,6 %).

Серед звернень, що потребували невідкладного реагування органів виконавчої влади, переважна більшість стосувалася сфери охорони здоров’я, зокрема забезпечення тяжкохворих необхідними медичними препаратами. 

Із розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше надходили звернення (при середньому показнику по Україні 12,4 звернення) від жителів Дніпропетровської (24,0), Херсонської (23,6), Кіровоградської (20,4), Харківської (18,5), Миколаївської (17,0) областей та м. Києва (23,5), найменше – Луганської (5,9), Волинської (5,5), Тернопільської (5,3) областей.