В Урядовому контактному центрі відбулася пряма телефонна лінія з Міністром соціальної політики України Андрієм Ревою на тему житлових субсидій

9 вересня 2016 року відбулася пряма телефонна лінія, організована на базі Урядового контактного центру, за участю Міністра соціальної політики Андрія Реви.

Серед головних питань, що непокоять громадян - підвищення тарифів. Особливо актуальна ця проблема  з настанням опалювального періоду. Андрій Рева відповів громадянам на найбільш поширені в суспільстві запитання: обгрунтованість тарифів, ціни на газ, призначення субсидій. Також Міністр роз’яснив деякі зміни, внесені в програму житлових субсидій, та розповів  про нові напрацювання Уряду щодо соціального захисту населення. Так, 8 вересня цього року Кабінет Міністрів України своєю постановою вніс зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Зокрема, урядовим рішенням передбачено, що субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг для непрацюючих пенсіонерів призначається виходячи з розміру середньомісячного сукупного доходу за місяць до звернення щодо призначення субсидії, а не за попередній рік. На запитання громадян, які документи треба подавати для оформлення субсидій, Міністр зазначив, що лише заяву та декларацію, решту довідок мають підготувати безпосередньо управління соціального захисту.

Під час прямої телефонної лінії також були порушені питання: чому субсидія не надається власникам житла, які там не зареєстровані, але фактично проживають;  як буде нараховуватися субсидія, якщо не буде вказано дохід осіб, які не проживають, але прописані; незадовільної роботи управлінь соціального захисту на місцях та інші запитання.

Відповідаючи на запитання журналістів на брифінгу, зокрема, Міністр соціальної політики прокоментував питання щодо запровадження Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, напрацювань міністерства щодо осучаснення пенсій. Підсумовуючи результати прямої телефонної лінії, Міністр соціальної політики зазначив: «Ми будемо працювати так, як це прийнято в цивілізованих країнах».

На пряму телефонну лінію були звернення громадян з мм. Києва, Одеси, Вінниці , Івано-Франківської, Луганської, Донецької, Полтавської, Рівненської, Хмельницької та інших областей України.

Міністр соціальної політики Андрій Рева – на прямій телефонній лінії

Представники ЗМІ під час прямої телефонної лінії