Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у серпні 2016 року

У серпні 2016 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 125 702 звернення, у тому числі електронних, отриманих через Урядовий портал та веб-сайт Центру. На питання, порушені у 70 077 зверненнях (55,7 % від отриманих), фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства та необхідну довідкову інформацію. Решту звернень після їх попереднього опрацювання надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів відповідно до компетенції.

У зв’язку із запровадженням у липні ц. р. скороченого телефонного номера урядової «гарячої лінії» - 1545, Центром здійснюється комплекс організаційно-технічних та інформаційних заходів для забезпечення якнайбільшого поширення серед населення єдиного чотиризначного номера, що має сприяти подальшому покращенню сервісу.

Аналіз отриманих звернень засвідчує пріоритетність для заявників соціальної проблематики, зокрема щодо соціального захисту населення, виплати заробітної плати, пенсій, соціальної допомоги, підвищення комунальних тарифів.

Отримані від суб’єктів господарювання звернення підтверджують потребу у забезпеченні з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування системних та ефективних заходів щодо сприяння розвитку підприємництва, удосконалення законодавства, усунення корупціогенних чинників, зменшення податкового і регуляторного навантаження на бізнес.

Звернення невідкладного характеру стосувалися переважно сфери охорони здоров’я, передусім проблем, пов’язаних з госпіталізацією та лікуванням важкохворих, забезпеченням пацієнтів необхідними медпрепаратами на пільгових умовах, нестачею ліків, зокрема вакцин, роботою бригад екстреної медичної допомоги. Невідкладно розглядалися і вирішувалися також порушені у зверненнях питання щодо ремонту пошкоджених будівель, систем газо- та електропостачання, ліквідації пожеж та наслідків негоди.

На розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано 55 625 звернень (44,3 % від зареєстрованих). Найбільш актуальними у них залишилися питання: соціального захисту населення – 16 631 (29,9 %), комунального господарства – 8 400 (15,1 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 5 406 (9,7 %), пенсійного забезпечення – 2 271 (4,1 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 12,0 звернень) жителі Дніпропетровської (25,8), Херсонської (21,8), Кіровоградської (20,0), Харківської (16,8), Миколаївської (16,5), Одеської (16,0) областей та м. Києва (22,6), найменше – Луганської (5,2), Тернопільської (5,4).

Від громадян отримано 355 подяк, адресованих працівникам органів виконавчої влади та Центру за сприяння у вирішенні порушених заявниками проблем.