Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у липні 2016 року

У липні 2016 року на урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує державна установа Урядовий контактний центр (Центр), надійшло 125 643 звернення, у тому числі 2 912 електронних, отриманих через Урядовий портал і веб-сайт Центру. На питання, порушені у 70 873  зверненнях (54 % від отриманих), фахівці Центру надали заявникам роз’яснення законодавства та необхідну довідкову інформацію щодо органів влади.

З 26 липня ц. р. Центром запроваджено скорочений телефонний номер урядової «гарячої лінії» – 1545, завдяки чому комунікація влади і громадян стане більш доступною і зручною.  

Відповідно до Плану пріоритетних дій Уряду на 2016 рік стосовно створення сприятливих умов для розвитку підприємництва та доручення Прем’єр-міністра України Центр забезпечив безперебійне функціонування «гарячої лінії» для підприємців 0 800 503 045. Отримані від них звернення свідчать про потребу у забезпеченні створення сприятливого бізнес-середовища, захисту суб’єктів підприємництва від протиправних посягань.

Аналіз отриманих звернень засвідчує переважання соціальної проблематики у клопотаннях і скаргах громадян, зокрема з питань оформлення і отримання житлової субсидії, різних видів соціальної допомоги, у тому числі вимушеним переселенцям з територій Донецької і Луганської областей, АР Крим.

Упродовж місяця Центром проводився моніторинг розгляду звернень, насамперед невідкладного характеру. Звернення, які потребували невідкладного реагування органів влади, стосувалися переважно проблем медичного обслуговування, недопущення загрози життю та здоров’ю громадян, а також надзвичайних ситуацій. 

Із 125 643 зареєстрованих звернень органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано на розгляд 54 770 (47,6 % від загальної кількості). У тематичній структурі в них переважали питання: соціального захисту населення – 16473 (30,1 %), комунального господарства – 8 148 (14,9 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 5 174 (9,4 %), пенсійного забезпечення – 2 650 (4,8 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 11,8 звернення) жителі Дніпропетровської (25,1), Херсонської (22,5), Кіровоградської (18,1), Харківської (17,8), Миколаївської (16,4), Одеської (15,1) областей та м. Києва (19,3), найменше – Тернопільської (5,3), Чернівецької (5,2).

На адресу працівниківорганів виконавчої влади та Центру зареєстровано 191подяку за сприяння у вирішенні порушених заявниками проблем.