Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у лютому 2016 року

Протягом лютого 2016 року з усіх регіонів України та із-за її меж надійшли 311 853 дзвінки, що майже утричі більше порівняно з лютим 2015 року, зареєстровано 165 247 звернень (у тому числі електронних – 3 381, отриманих через Урядовий портал і веб-сайт Центру). За місяць на 90,8 тис.  звернень (55 %), що не потребували додаткового опрацювання в органах влади, фахівці Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та необхідні довідкові відомості.

Із загального числа зареєстрованих звернень органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України надіслано для розгляду 74 479 (45 % від загальної кількості). Переважно у них були порушені питання: соціального захисту населення – 37 033 (49,7 %), комунального господарства – 8 021 (10,8 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 687 (6,3 %), пенсійного забезпечення – 2 673 (3,6 %).

Із розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 17,2 звернення) жителі Херсонської (37,8), Кіровоградської (28,7), Дніпропетровської (27,6), Харківської (26,2), Запорізької (22,3) областей.

Серед отриманих за місяць звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію», зареєстровано 404 подяки на адресу працівників органів виконавчої влади та Урядового контактного центру за сприяння у розв’язанні проблем громадян.