Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у січні 2016 року

Протягом січня 2016 року з усіх регіонів України та із-за її меж надійшло 380 555 дзвінків, що у 3,4 раза більше порівняно з січнем 2015 року. Зареєстровано 151 219 звернень (у тому числі 3 353 електронних), що в цілому на 20 % більше, ніж у грудні попереднього року. За місяць на 80,7 тис. звернень (53,3 % від отриманих) заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, а також необхідну довідкову інформацію. Заяви, клопотання і скарги, що потребували більш предметного розгляду, надіслані відповідним органам виконавчої влади.

З числа зареєстрованих звернень органам виконавчої влади надіслано для розгляду 70 497 (46,6 % від загальної кількості). Найбільш актуальними у них були питання: соціального захисту населення – 38 811 (55,1 %), комунального господарства – 7 854 (11,1 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 3 611 (5,1 %), пенсійного забезпечення – 2 269 (3,2 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 16,3 звернення) жителі Херсонської (35,7), Дніпропетровської (28,2), Кіровоградської (24,6), Харківської (21,6), Миколаївської (21,1) областей.