Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у листопаді 2015 року

У листопаді 2015 року надійшло 275 034 дзвінки, що більше ніж удвічі перевищує аналогічний показник листопада 2014 року. Зареєстровано 180 407 звернень (у листопаді 2014 р. –  116,3 тис.), у тому числі 2,8 тис. електронних звернень, отриманих через Урядовий портал і веб-сайт Центру. На 115 699 звернень працівники Центру надали громадянам консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики і необхідні довідкові відомості (64,1% загального числа звернень).

На розгляд органам виконавчої влади надіслано 64 708 звернень (35,9 % від загальної кількості отриманих за місяць). Найбільш актуальними у тематичній структурі надісланих звернень є питання: соціального захисту населення – 26 603 (41,1 %), комунального господарства – 9 648 (14,9 %), пенсійного забезпечення – 5 470(8,5 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 354 (6,7 %) тощо.

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 13,8 звернення) жителі Дніпропетровської (25,9), Харківської (22,9), Херсонської (22,3), Кіровоградської (20,0), Запорізької (19,0), Миколаївської  (18,9), Київської (17,8) областей та міста Києва (21,1).