Про звернення громадян, які надійшли на  урядову телефонну «гарячу лінію» у 2011 році

У 2011 році діяльність державної установи «Урядовий контактний центр» була спрямована на організаційне забезпечення функціонування урядової телефонної «гарячої лінії», поліпшення взаємодії з органами виконавчої влади щодо розгляду звернень громадян, налагодження зворотного зв’язку з громадянами, підприємствами, установами та організаціями, суб’єктами господарювання, органами місцевого самоврядування.

Протягом 2011 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 307,9 тис. звернень, що на 32,8 тис. більше, ніж за попередній рік.


На базі Урядового контактного центру за дорученням Прем‘єр-міністра України М.Я. Азарова у травні 2011 року було запроваджено проект «гаряча лінія» – Діалог з малим бізнесом», у ході реалізації якого надійшли звернення від 1339 представників малого та середнього бізнесу.
У зв’язку з обговоренням Урядом нормативно-правової бази будівельної галузі, з 1 грудня 2011 року на урядову телефонну «гарячу лінію» з питань дерегуляції в будівельній сфері надійшло за рік 190 звернень. Громадяни порушували питання надання дозволу на проведення будівельних робіт, введення в експлуатацію будинків, відновлення будівництва, перевірки відповідності до нормативних актів проектно-кошторисної документації тощо.
Під час громадського обговорення проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік» (з 5 жовтня 2011 року) на урядову «гарячу лінію» надійшло 206 пропозицій. Більшість з них стосувалися виділення коштів для підвищення розміру пенсій, соціальних виплат пільговим категоріям громадян, а також для реалізації положень окремих нормативних актів.

Аналітичне управління Урядового контактного центру